Over ons Lionsclub Geldermalsen

Lionsclub Geldermalsen is opgericht op 26 september 1984 en op 17 november 1984 gecharterd als officiele Lionsclub. Lionsclub Geldermalsen is een mannenclub en heeft 23 leden.

Wij zijn een serviceclub in de gemeente Geldermalsen en als club richten wij ons op het organiseren van activiteiten ten behoeve van hulpbehoevenden lokaal in de regio maar ook (ver) daar buiten.

Onze leden komen twee keer per maand bijeen in Restaurant Lagrange in Buren . Gewoonlijk wordt er op de eerste woensdag van de maand een huishoudelijke vergadering gehouden; centraal staat dan het onderlinge contact met de leden en het voorbereiden en uitvoeren van projecten en activiteiten. Op de derde woensdag van de maand is er een informele bijeenkomst met een spreker of een bedrijfsbezoek.